WP Desk / Octolize – Customer Support Specialist – 100% zdalnie

Data dodania: 22 maja 2023

WP Desk jest platformą dla wszystkich firm, które chcą wykorzystać potencjał biznesowy WordPressa i liderem WordPress w Polsce od 2013 roku. WP Desk to marka rozpoznawalna w swojej branży nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Działamy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym. Pracujemy w oparciu o metodykę Scrum, w małych autonomicznych i cross-funkcjonalnych zespołach. Organizujemy wyjazdowe integracyjne spotkania firmowe 2 razy do roku.

W swoich działaniach kierujemy się określonymi zasadami: uczciwością, szacunkiem, równością oraz oczywiście najwyższą jakością i profesjonalizmem. Dzięki współpracy z nami, możesz mieć pewność samorealizacji, rozwoju posiadanych talentów i nabywania nowych umiejętności.

Kogo szukamy i czego oczekujemy?
Poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu produktowego Octolize, odpowiedzialnego za rozwój wtyczek i integracji wysyłkowych WooCommerce na rynkach zagranicznych.

Całość komunikacji z klientem, jak również udzielane przez nas wsparcie techniczne odbywa się drogą mailową – nie musisz więc obawiać się, że to kolejna oferta pracy “na słuchawce” 😉

Jesteś dokładnie osobą, której szukamy, jeżeli:
– znasz dobrze WordPressa i WooCommerce,
– posługujesz się biegle językiem angielskim (wymóg konieczny – praca z klientami zagranicznymi),
– jesteś komunikatywny/-a, potrafisz w jasny i precyzyjny sposób formułować wypowiedzi i przekazywać instrukcje,
– jesteś samodzielny/-a, zaangażowany/-a i dobrze zorganizowany/-a,
– umiesz pracować w zespole,
– masz w sobie nutkę detektywa, myślisz analitycznie, łączysz fakty i składasz elementy układanki w całość – wszystko po to, by znaleźć źródło i rozwiązanie problemu, z którym zgłosi się klient.

Polubimy Cię jeszcze bardziej jeżeli:
– masz doświadczenie w pracy z Klientem,
– masz lekkie pióro i miałeś/-aś styczność z tworzeniem contentu, pisaniem artykułów i/lub dokumentacji,
– masz doświadczenie z Shopify od strony prowadzenia sklepu i/lub supportu aplikacji w Shopify App Store.

Co możemy Ci zaoferować?
– elastyczny czas pracy – jesteś rannym ptaszkiem i wolisz zaczynać o świcie, czy może wolisz rano chwilę dłużej pospać? Wszystko zależy od Ciebie!
– pracę z dowolnego miejsca na świecie – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie,
– wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 5.000 – 6.000 zł netto B2B. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie i umiejętności – aplikuj, zobaczymy, co da się zrobić.
– płatny urlop wypoczynkowy (26 dni), dni wolne jak na umowie o pracę i osobne 30 dni urlopu chorobowego,
– pracę w zespole pasjonatów, którzy kochają to, co robią,
– realny wpływ na powstawanie i wygląd oferowanych przez nas produktów – przekonasz się sam/-a, że w naszym przypadku to nie tylko oklepane hasło rekrutacyjne 😉
– różne ścieżki dalszego rozwoju i możliwość zdobycia doświadczenia w wybranym kierunku,
– coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały, konferencje, itp. oraz dofinansowania do sportu i prywatnej opieki zdrowotnej,
– regularne spotkania integracyjne online – wspólne rozmowy, granie, chillout oraz wyjazdy integracyjne w Polsce i za granicą 😉

Jak będzie wyglądał Twój dzień?
Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00, a 9:30 CEST. Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 CEST, ale możliwe są elastyczne godziny pracy.

Pracujemy w metodyce Scrum, a więc będziesz brał udział w tworzeniu rozwiązań dla naszych klientów tak, jak każdy członek zespołu. Odbywamy codzienne spotkania Daily o godzinie 9:30 / 10:00 oraz inne spotkania w ramach 2-tygodniowych sprintów wdrożeniowych.

Około 60% swojego czasu będziesz poświęcać na wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek. Resztę czasu przeznaczysz na tworzenie i aktualizację dokumentacji, redakcję poradników dla naszych klientów i samorozwój w ramach dostępnego budżetu edukacyjnego. Jeżeli będziesz chętny/-a, możesz również uczestniczyć aktywnie w zadaniach sprintowych, aby być bliżej naszych produktów i mieć bezpośredni wpływ na ich rozwój.

Dodatkowo, zgodnie z Twoimi predyspozycjami, możesz nam pomóc w redakcji wpisów na blogi WP Desk i Octolize, tworzyć strony produktowe, wspierać akcje marketingowe, analizować dane, bądź testować wtyczki. Powiedz nam, jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!

Jak będzie wyglądała rekrutacja?
1. Zapoznaj się z misją firmy na wpdesk.pl i octolize.com i zdecyduj, czy chcesz dołączyć do naszej drużyny.
2. Zgłoś się do nas przez formularz aplikacyjny, pisząc nam o sobie i swoim doświadczeniu. Wyjaśnij, dlaczego chcesz z nami pracować i co możesz wnieść w nasze szeregi. Wykonaj zadania rekrutacyjne, które mniej więcej pokażą Ci, czego możesz się spodziewać, pracując z nami.
3. Zawężone grono 3-4 osób zostanie poproszonych o wykonanie dodatkowego zadania w celu weryfikacji umiejętności.
4. Skontaktujemy się z każdym kandydatem, przekazując feedback, a kilka osób zaprosimy na rozmowę na Zoom.
5. Powitamy nowe osoby na pokładzie Octolize / WP Desk 🙂

Zastanawiasz się, czy spróbować swoich sił? Nie odkładaj zgłoszenia na później! Zamykamy rekrutację, gdy stwierdzimy, że trafiliśmy na właściwą osobę.

Formularz aplikacyjny: https://www.wpdesk.pl/pracuj-z-nami/customer-support-specialist-octolize/

WPzlecenia funkcjonują zupełnie za darmo już od 12 lat. Dołącz do społeczności i wspieraj WPzlecenia, by działały w tym modelu przez kolejne lata!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!