Potrzebujemy osoby (najlepiej która wystawi fakturę VAT za pracę) która zmodyfikuje (lub napisze od początku) wtyczkę do Woocommerce dla paczkomatów InPost. Wtyczka ma trochę funkcjonować jak „skup”, „serwis”. Tylko dla przykładu niech to będzie wykonanie usługi naprawy uszkodzonego smartfona. Zmiany mają być następujące:
– podczas składania zamówienia w sklepie internetowym klient deklaruje iż sam wyśle (przykładowy zepsuty smartfon) z paczkomatu do określonego przez nas paczkomatu (np. najbliższego koło serwisu)
– wygodny wybór z mapy paczkomatów InPost (choć chyba wysłać można z dowolnego)
– podczas składania zamówienia klient deklaruje czy chce zwrotu (np. naprawionego smartfona) do wybranego paczkomatu, czy też nie chce zwrotu (np. nieopłacalna naprawa i dostanie odzyskane dane na maila)
– po opłaceniu zamówienia (np. jako zaliczka) na mail-a lub SMS-em, MMS-em dostaje kod QR lub kod kreskowy który podstawi pod czytnik paczkomatu lub wpisze kod tekstowy
– klient ma nie drukować etykiety
Chodzi z grubsza o to, iż to my jako sklep mamy załatwić za klienta wysyłkę czegoś materialnego od niego do nas, z ewentualną odsyłką do paczkomatu po wykonaniu usługi. Oczywiście nie spakujemy za niego i nie dostarczymy za niego do paczkomatu ale chcemy mu to ułatwić 🙂
Można próbować zastosować kod który publikowany jest na stronie WP-Desk:
https://www.wpdesk.pl/docs/inpost-opcje-zaawansowane/#zamiana-nadawcy-z-odbiorca
Zlecenie nie jest pilne.
P.S. Proszę brać pod uwagę fakt, iż taka funkcjonalność wtyczki, może być potrzebna większej ilości osób w Polsce, czyli może można by ją było skomercjalizować w przyszłości. Nie wiem.