Poszukujemy osoby która:
– zna WordPressa i WooCommerce,
– jest komunikatywna, szczególnie w piśmie,
– posługuje się biegle językiem angielskim (wymóg konieczny – praca z zagranicznym Klientem),
– jest samodzielna, zaangażowana, wychodzi z inicjatywą i nastawia się na rozwiązywanie problemów naszych Klientów.
Co oferujemy?
– elastyczny czas pracy – praca jest w 100% zdalna,
– wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000-5.000 zł netto na fakturę. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.
– możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
– możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
– budżet edukacyjny,
– wyjazdy integracyjne raz na kwartał w erze post-Covid 😉
Jak będzie wyglądał Twój dzień?
Pracę rozpoczynamy zazwyczaj między 7:00, a 9:30. Support dla naszych klientów prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00, ale możliwe są elastyczne godziny pracy.
Pracujemy w metodyce Scrum, a więc będziesz brał udział w tworzeniu rozwiązań dla naszych klientów, tak jak każdy członek zespołu. Odbywamy codzienne spotkania Daily o godzinie 10:00 oraz inne spotkaniach w ramach 2-tygodniowych sprintów.
60% swojego czasu będziesz poświęcać na wsparcie klientów w korzystaniu z naszych wtyczek. Resztę czasu przeznaczysz na tworzenie i aktualizację dokumentacji, redakcję poradników dla naszych klientów, samorozwój w ramach budżetu edukacyjnego oraz pomocy społeczności WordPressa zgodnie z naszym projektem Godzina dla WP.
Dodatkowo, zgodnie z Twoimi predyspozycjami i chęciami, możesz nam pomóc w redakcji wpisów na blogi, tworzyć strony produktowe, wspierać akcje marketingowe, analizować dane bądź testować wtyczki. Powiedz nam jakie są Twoje mocne strony i co możemy zrobić, aby wesprzeć Twoją ścieżkę rozwoju!
Więcej info i aplikowanie TYLKO przez formularz: https://wpdesk.softgarden.io/job/10186425
Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.
Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!