Do wsparcia obsługi klienta poszukujemy osoby która:
– zna WordPressa i WooCommerce,
– jest komunikatywna, szczególnie w piśmie,
– posługuje się biegle językiem angielskim (wymóg konieczny – praca z zagranicznym Klientem),
– jest samodzielna, zaangażowana, wychodzi z inicjatywą i nastawia się na rozwiązywanie problemów naszych Klientów.
* Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pisaniu artykułów.
Co oferujemy?
– elastyczny czas pracy – praca jest w 100% zdalna,
– wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000-5.000 zł netto na fakturę. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.
– możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
– możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
– budżet edukacyjny,
– wyjazdy integracyjne po pandemii 😉