Happiness Engineer - wsparcie klientów w obsłudze wtyczek - WP Zlecenia

Happiness Engineer – wsparcie klientów w obsłudze wtyczek

Data dodania: 8 lipca 2020

WP Desk to mała firma o dużym potencjale i stałym wzroście. Jesteśmy liderem WordPress w Polsce. Rozwijamy się prężnie, stąd trzeba nam dodatkowych rąk na pokładzie. Pracujemy w 100% zdalnie, w trybie zadaniowym.

Poszukujemy osoby która:
– zna WordPressa i WooCommerce,
– jest komunikatywna, szczególnie w piśmie,
– posługuje się biegle językiem angielskim (wymóg konieczny – praca z zagranicznym Klientem),
– jest samodzielna, zaangażowana, wychodzi z inicjatywą i nastawia się na rozwiązywanie problemów naszych Klientów.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pisaniu artykułów.

→ Powiększamy zespół – w ostatnim roku zatrudniliśmy 6 osób.
→ Podczas jednej rekrutacji zdarzało nam się już zatrudnianie więcej niż jednej osoby.

Co oferujemy?
elastyczny czas pracy – praca jest w 100% zdalna,
wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000-5.000 zł netto na fakturę. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia. Jeżeli masz większe wymagania ze względu na większe doświadczenie to również zapraszamy do aplikowania.
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
budżet edukacyjny,
wyjazdy integracyjne raz na kwartał.

Więcej: https://www.wpdesk.pl/pracuj-z-nami/happiness-engineer-czyli-wooradca-klienta/

Multilingual WordPress

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!