#System licytowania
System musi umożliwiać umieszczenie shotcode np. [licytuj] w szablonie strony. Każda strona (custom post) to oddzielna aukcja.
Użytkownik licytuje wprowadzająć cenę we frankach szwajcarskich. Cena zawsze musi być zakończona cyfrą „9”. Np. jeżeli użytkownik wprowadza cenę 500 CHF, dostaje informację, że cena musi być zakończona cyfrą „9” (regex) w typ przypadku 509 CHF.
Jeżeli w danej aukcji inny użytkownik złożył już propozycję cenową, system ma pokazać mu informację „Twoja oferta jest za mała” lub „Twoja oferta została przyjęta”. Jeżeli oferta zostanie przebita, wszyscy użytkownicy licytujący w danej aukcji zostaną poinformowani wiadomością e-mail z informacją, że ich oferta została przebita przez innego użytkownika.
Użytkownik musi mieć możliwość sprawdzenia:
– lista ofert jakie złożył,
– kiedy,
– kwota jaką podał,
– czy jego oferta jest najwyższa lub czy została przebita (np. kolorami, cena w kolorze czerwonym – przebita, cena w kolorze zielonym
Wszystko ma się wyświetlać na stronie za pomocą shortcode np. [historia_licytacji]. Po kliknięciu w tytuł aukcji, jest przenoszony do strony z daną aukcją.
Administrator w dashboard widzi złożone oferty wraz z nazwami użytkowników oraz cenami. Gdy strona z aukcją zmienia się na zakończona, dane oferty przy aukcji też mają status zakończone. Musi być możliwość wyszukiwania, filtrowania (np. zakończone, tylko aktywne, wszystkie) lub wszystkie oferty jakie złożył użytkownik: xyz
Administrator musi mieć możliwość wprowadzenia „super oferty” – super oferta jest wprowadzana ręcznie z zewnętrznego systemu. Np. użytkownicy licytują loklanie wewnątrz naszego serwisu, ale jeśli administrator widzi, że w systemie głównym do którego użytkownik nie ma dostępu cena jest większa, niż ta, jaka jest obecnie w serwisie ma możliwość wprowadza super oferty, a użytkownicy dostają informację, że ich oferta została przebita.