Dodawanie wpisu:
– Data
wybieramy z kalendarza.
– Pole godziny
wpisujemy albo z ręki, albo wybierając z rozwijanych list od-do wcześniej przygotowane godziny.
– Rodzaj
służy do wyświetlenia odpowiedniej ikonki na liście wpisów, do wyboru 3 ikonki.
– Aktywny / nieakatywny
można pokazywać lub nie dla internauty, domyślnie aktywny.
– Możliwy wcześniejszy koniec,
opcja do zaznaczenia, jeśli aktywna to pokazuje tą informację dla internauty.
– Adres
pola: nazwa, ulica, miejscowość, kod pocztowy,
ważne aby adres można było wybrać z rozwijanej listy adresów,
które można w innym miejscu administracji edytować.
Czyli mamy jakąś poręczną bazę adresową,
natomiast w przypadku jeśli brak jest adresu dla wpisu który tworzymy,
możemy dodać do bazy nowy adres już podczas tworzenia wpisu w harmonogramie.
Przeglądanie wpisów z harmonogramu od strony internauty:
– widzimy listę wpisów w rzędach jeden pod drugim
– widok domyślny to aktualny miesiąc
– nad wpisami wybór miesięcy z aktualnego roku
– obok też jest wybór innego roku (automatycznie pojawia się kolejny rok w rozwijanej liście, jeśli w bazie są wpisy dotyczące tego roku)