Stworzenie nowej wersji strony firmy od podstaw [załączam szczegółowe wytyczne]

Data dodania: 2 września 2016

Poniżej piszę swoje sugestie. Nie jestem jednak informatykiem, więc jeżeli masz inne doświadczenia lub możesz coś polecić by zrobić inaczej, by było lepiej, jestem otwarty na wszelkie sugestie.

Najważniejsze założenia:
– naszym głównymi odbiorami są osoby 40+, z czego najwięcej jest 50-60 latków, a więc stronę musimy dopasować tak by była z jednej strony nowoczesna, ale z drugiej strony w miarę prosta w obsłudze. Z naszych ankiet, które prowadziliśmy w naszej grupie wiekowej – na głównej stronie powinny być zakładki, bo te osoby głównie ich szukają
– strona responsywna
– link na stronie do funpage
– podłączony kodu google analityk, i kodu reklam z facebooka

– optymalizacja strony w kodzie i treści pod względem pozycjonowania
– adresy podstron starej strony, takie same jak nowej, chodzi o:
www.marszpozdrowie.pl/publicystyka
http://marszpozdrowie.pl/galeria

Kontakt


http://marszpozdrowie.pl/aktualnosci (czy jesteś w stanie przenieść treści i daty aktualności na nową stronę z autorskiego systemu phpowego?)
http://marszpozdrowie.pl/aktualnosci/szkolenie_nordic_walking
http://marszpozdrowie.pl/publicystyka/filmy-instruktazowe
są to podstrony, które wcześniej były promowane, linki umieszczane na różnych stronach
– możliwość tworzenia samemu formularzy do umieszczenia na stronie przy różnych zapisach, czyli sami wybieramy kolumny, tabelki itp.
np: http://marszpozdrowie.pl/formularz/8-nordic_walking_od_podstaw

– przy ikonach w których jest napis i zdjęcie – możliwość samemu stworzenia takiej ikony- czyli dodania zdjęcia, dopasowania + napisu

Strona główna:
– tło strony zależne od pory roku- samo zmienia się po konretnej dacie, my tylko ustawiamy jakie zdjęcie ma być (4 zdjęcia- jedno zdjęcie jesienne załączam w mailu) – tylko na tej stronie, reszta stron – jasne tło
– miejsce na jeden filmik, który przekierowywałby do podstrony z filmikami (kanału youtube, ale na naszej stronie)- obecnie mamy dwa filmy instruktarzowe (http://marszpozdrowie.pl/publicystyka/filmy-instruktazowe) , ale we wrześniu chcemy nagrać krótki film promujący zajęcia na świeżym powietrzu
– w górnym pasku (stały do każdej podstrony)- logo MarszPoZdrowie z dopiskiem: dołącz do zdrowotno edukacyjnej przygody! motto w prawy górnym rogu, które automatycznie się zmienia po kliknięciu na inną stronę (dodajemy listę np 100mot, które będą się ukazywać, z możliwością ich edycji) i klawisz: Moje konto (będzie przekierowywał do linku programu który pisze Michu- będzie to system możliwości rezerwacji miejsc w grupie itp)
– pod górnym paskiem zakładki, które również zostają w pasku u góry, żeby można było w każdej chwili je wybrać
ZAKŁADKI: (wszystkie prócz napisu będą miały zdjęcie)
GRAFIK ZAJĘĆ
– mapa Polski z zaznaczonymi miastami (w każdej chwili sami możemy dodawać lub odejmować miasta), po wybraniu miasta:
– grafik- coś jak http://holmesplace.pl/pl/schedule/
z możliwością edycji: 1. WYBIERZ MIEJSCE (jak ktoś na to najedzie to rozwijają się nazwy miejsc Lasek, Rusałka, itd.) 2. pora dnia 3. Rodzaj treningu (TRENINGI W TERENIE , TRENINGI NA SALI) 3. Wybierz cel (np. wzmacnianie, trening +60, spalanie tkanki tłuszczowej, treningi ogólnorozwojowe, zdrowy kręgosłup, zdrowe stawy itd.)4. Wybierz intensywność (żółte- zajęcia spokojne,, niebieski- przeciętna intensywność, czerwone- wysoka intensywność, zielone- zajęcia prozdrowotne); za każdym razem jak dana osoba coś wybierze to zostaną podświetlone tylko wybrane treningi (do modyfikacji, które i jakie w każdej chwili przez nas)
– na tej samej podstronie dodatkowy pasek z napisami [cennik] [regulamin] [co zabrać?] [jak dojadę?]
– małe okienko gdzieś nad grafikiem: opinie uczestników (gdzie mielibyśmy wgrane jakąś ilość opinii, które by się automatycznie zmieniały). w tym polu również okienko: dodaj opinię- które kierowałoby do formularza kontaktowego z nagłówkiem "z przyjemnością zapoznamy się z Twoją opinią" i by było wysyłane w podobny sposób jak zakładka kontakt na maila do nas
– przycisk – [wydrukuj grafik] – możliwość wydruku grafiku
– gdy się najedzie na dane zajęcia- wyświetla się w formie chmurki: 1. małe zdjęcie + opis co to za zajęcia 2. dowiedz się więcej- po kliknięciu przekierowuje na podstronę tych zajęć ; 3. zapisz się- przekierowuje do do zewnętrznego linku programu, który pisze Michu 🙂
– grafik cały czas możemy sami, w łatwy sposób modyfikować we wszystkich opcjach- programy, zajęcia tekst do dowiedz się więcej itp

SZKOLENIA TECHNIKI NORDIC WALKING
– podobnie jak wcześniej w zakładce grafik zajęć,
– mapa Polski z zaznaczonymi miastami (w każdej chwili sami możemy dodawać lub odejmować miasta), po wybraniu miasta:
– grafik- trochę inny niż grafiku zajęć- szkolenia są sporadycznie, nie co tydzień, zwykle raz/dwa razy w miesiącu. Tak więc Tutaj grafik musiałby być tak ładny jak poprzednio, ale w schemacie kursnordicwalking.pl . Czyli w wierszach miejsca: Trening Indywidualny, Rusałka, Lasek Marceliński, Malta.. a w kolumnach miesiąc.
Indywidualny w kolumnie miesiące ma napisane: kliknij umów się z nami; po kliknięciu przekierowuje do podstrony gdzie napiszemy, że prosimy o kontakt w celu umówienia dogodnego terminu, cena.. itd.
– na tej samej podstronie dodatkowy pasek z napisami [cennik] [regulamin] [co zabrać?] [jak dojadę?]
– małe okienko gdzieś nad grafikiem: opinie uczestników (gdzie mielibyśmy wgrane jakąś ilość opinii, które by się automatycznie zmieniały). w tym polu również okienko: dodaj opinię- które kierowałoby do formularza kontaktowego z nagłówkiem "z przyjemnością zapoznamy się z Twoją opinią" i by było wysyłane w podobny sposób jak zakładka kontakt na maila do nas
– przycisk – [wydrukuj grafik] – możliwość wydruku grafiku
– gdy się najedzie na dane zajęcia- wyświetla się w formie chmurki: 1. małe zdjęcie + opis co to za zajęcia 2. zapisz się- przekierowuje do formularza zapisów (coś jak: http://marszpozdrowie.pl/formularz/8-nordic_walking_od_podstaw )
– grafik cały czas możemy sami modyfikować
KURSY INSTRUKTORSKIE
– 4logotypy: Nordic Walking Polska, Akademia Polska, MarszPoZdrowie, ONWF,
– coś jak http://www.efib.pl/kursy ,tylko ze zdjęciem musi być od razu widoczny opis. Obecne kursy:
instruktor Nordic Walking, sędzia Nordic Walking, trener personalny, intruktor Zdrowy Kręgosłup, instruktor Aquaaerobik
– po kliknięciu na kurs pojawia się tabelka kursnordicwalking.pl tylko ładniejsza 🙂 + nad nią krótki opis i pasek : 1. WYBIERZ MIASTO, 2. O KURSIE 3. CENNIK 4. KADRA
WYPRAWY PO ZDROWIE
– po kliknięciu do wyboru mamy dwa pola 1. Zobacz jak wspaniale było 2. Wyrusz z nami w niezapomnianą aktywną przygodę
– po kliknięciu na 1- pojawiają się zakładki w formie artykułów: http://marszpozdrowie.pl/zobacz_jak_bylo (prosiłbym Cię o przeniesienie tych artykułów)
– po kliknięciu na 2. pokazują się kalendarz z 12 miesiącami do przodu + poniżej zdjęcia z opisem tak jak na stronie http://holmesplace.pl/pl/ zakładka aktualność, np. [AKTYWNY WEEKEND – ŁĘŻECZKI MARZEC 2016], [SPŁYW KAJAKOWY 2016],
[CO ZABRAĆ NA WYPRAWĘ] [ZOBACZ JAK BYŁO](tu odesłanie do galerii), itd. – wszędzie po kliknięciu odesłanie do opisu wydarzenia, kosztów i możliwości zapisów oraz pytań(kontakt) lub innych informacji
– w każdej chwili możemy modyfikować zdjęcia, dodawać wydarzenie, usuwać, itd.

AKTUALNOŚCI

– na głównej stronie widoczne 3-5 ostatnich aktualności, z krótkim opisem, ale po kliknięciu na którąś przenosimy się do jej szczegółów. Po kliknięciu w napis "aktualności" przenosimy się do wszystkich aktualności
– po wejściu w aktualności- po środku pokazuje się aktualność kliknięta, z lewej strony pokazują się "Aktualności Marsz Po Zdrowie"- wszystkie ostatnie aktualności 10- 15, a z prawej strony "Aktualności ze świata" –kalendarza chodzezkijami.pl,
kod:
 <iframe frameborder="0" height="600" src="http://chodzezkijami.pl/embed/kalendarz
" style="border-style: none;" width="500"></iframe>
zmodyfikowany tak by pasował do naszej strony. Po kliknięciu w ich kalendarz otwiera się nowa zakładka z tą wiadomością

O NAS
– zdjęcia z opisami: NASZ ZESPÓŁ ale z podziałem na miejscowości np. Poznań, Piła itd (jest też pole: wybierz miejsce i można zobaczyć instruktorów tylko z np Poznania); NASZA DRUŻYNA, PARTNERZY, REFERENCJE, GALERIA (odniesienie do galerii- prosiłbym Cię o przeniesienie starej galerii- http://marszpozdrowie.pl/galeria .Z ustawieniem tylko, że u góry najnowsze daty), KONTAKT- formularz kontaktowy
-zarówno zespół jak i drużyna – zdjęcia + opis jak www.akademiapolska.pl
– przycisk [DOŁĄCZ DO NASZEJ DRUŻYNY][DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU] + odniesienie do formularza (ze zdjęciem + formułka, że zgadza się na podanie danych osobowych itd. Do odhaczenia)
– możliwość modyfikacji cały czas
PROGRAMY PROZDROWOTNE
– zdjęcia z podpisem WYZWANIE NA ODCHUDZANIE, KRĘGOSŁUP BEZ STRESU, TRENER SENIORALNY,
– możliwość dodawania i modyfikacji,
– jak kliknie się na dane zdjęcie to opis oferty, dla kogo + odniesienie do formularza [ZAPISZ SIĘ] lub pytań (kontakt)

PORADNIK
-schemat jak www.8a.pl
– duże zdjęcie [WSZYSTKO O NORDIC WALKING]wejście dalej do [NASZE PUBLIKACJE], [FILMY INSTRUKTAŻOWE] [JAK DOBRAĆ KIJE] [SPRZĘT DO NORDIC WALKING], PRAWIDŁOWA TECHNIKA][HISTORIA]
– mniejsze zdjęcia [WYZWANIA TRENINGOWE] [ZESTAWY ĆWICZEŃ][CIEKAWE PRZEPISY]itd. Coś takiego jak na holmesplace.pl (na samym dole w ich aktualnościach)
– ostatecznie tytuł prowadzi do artykułu
– możliwość dodawania ikon i napisów

DODATKOWE RZECZY:
– POP UP: przeklejone z jakiegoś webinara: Bardzo dobrze sprawdza się także formularz zapisu w formie pop-upu, który będzie witał nowych użytkowników Twojego serwisu i zachęcał ich do zapisania się do newslettera.
Pop-up może stać się irytującą dla odwiedzających stronę formą kontaktu dlatego musisz pamiętać o dwóch istotnych rzeczach.
Po pierwsze każdy pop-up można ustawić w ten sposób aby indywidualnemu odbiorcy wyświetlał się określoną ilość razy. Ta funkcjonalność nazywa się cappingiem i powinna wyświetlać pop-up tylko dwukrotnie.
Po drugie, formularz nie powinien wyświetlać się osobom, które już zapisały się do newslettera. To z pozoru banalna uwaga, praktyka jednak pokazała, że niektórzy marketerzy zapomnieli o tym istotnym szczególe w prowadzając zamieszanie we własnych bazach.
pup up ustawiony według sredniego czasu spedzonego na stronie i tak, żeby osoba która go wyłączy lub juz widziała by drugi raz się nie pojawiał
– przycisk do subskrypcji na każdej podstronie
– pasek z przewijającymi się logami partnerów na głównej stronie

WPzlecenia funkcjonują zupełnie za darmo już od 12 lat. Dołącz do społeczności i wspieraj WPzlecenia, by działały w tym modelu przez kolejne lata!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!