Nasza firma musi dokonać modyfikacji sklepu opartego na Woocommerce.
Sklep dotychczas obsługiwał wyłącznie klientów detalicznych, teraz ma również służyć klientom hurtowym, co wiąże się z koniecznością modyfikacji jego konstrukcji.
Musimy wprowadzić dodatkowy cennik dla klientów hurtowych:
jak powinno to działać:
Mamy dwie kategorię klientów z cennikiem indywidualnym i wyliczanym rabatem
Wariant I
a. Klient z cennikiem indywidualnym (CennikOpel_062016_WWW) powinien mieć przypisany odpowiedni poziom cenowy, w pliku kolumny noszą nazwy:
Cennik 0 Cennik A Cennik B Cennik C Cennik E
b. W wyniku wyszukiwania klient powinien mieć widoczne takie dane:
– cena detaliczna
– cena hurtowa
– ilość dostępna w magazynie dealera
– ilość dostępna w magazynie krajowym (stan magazynu krajowego mamy z pliku (Kopia sval 13062016) gdzie „PN” to nr GM i „ILOSC” to stan magazynu krajowego. Plik otrzymujemy średnio 3 razy w tygodniu.
Wariant II
a. Klient z wyliczanym rabatem stosujemy algorytm:
– sprawdź wyszukiwaną część w pliku „LISTA TR”
– jeżeli wyszukiwana część jest w pliku to pokaż jako cenę hurtową wartość z kolumny TRADE CLUB NETTO w pliku Lista TR
– jeżeli wyszukiwana część nie występuje w pliku LISTA TR to od ceny detalicznej odejmij rabat procentowy wpisany w kartotekę klienta i pokaż jako cena hurtowa
b. W wyniku wyszukiwania klient powinien mieć widoczne takie dane:
– cena detaliczna
– cena hurtowa
– ilość dostępna w magazynie dealera
– ilość dostępna w magazynie krajowym (stan magazynu krajowego mamy z pliku (Kopia sval 13062016) gdzie „PN” to nr GM i „ILOSC” to stan magazynu krajowego. Plik otrzymujemy średnio 3 razy w tygodniu.
W razie potrzeby możemy dostarczyć do wglądu omawiane pliki, które otrzymujemy na bieżąco do producenta.