Stworzenie porównywarki cateringu

Data dodania: 21 lipca 2016

Do moderacji : Jeśli zaznaczyłem zły przedział cenowy uprzejmie proszę o jego poprawienie.

Witam.
Szukam wykonawcy porównywarki produktów (catering i siłownia)opartej na WordPress-ie.
W uproszczeniu miałby to wyglądać następująco:
Catering:
Wybieramy miasto, rodzaj posiłku, kaloryczność i klikamy „pokaż”, po tym strona wyświetla nam listę cateringów (wyniki wyszukiwania jak w cateromarket . pl ) w której widoczne są :
– możliwość filtrowania
– cena (najwyższa najniższa)
– opinie (najwyższa, najniższa ilość opinii)
– ocena (najwyższa, najniższa)
– Nazwa
– cena (1, 7 i 30 dni)
– zdjęcie
– ocena
– liczba ocen i komentarzy
– przycisk „pokaż więcej”

Siłownia:
Wybieramy miasto, z rozwijanej listy wybieramy co nas interesuje (siłownia, sauna, itd.) i klikamy „pokaż”, po tym strona wyświetla nam listę siłowni (klubów)w której widoczne są :
– możliwość filtrowania
– cena (najwyższa najniższa)
– opinie (najwyższa, najniższa ilość opinii)
– ocena (najwyższa, najniższa)
– Nazwa
– cena (umowa czasowa, bez umowy)
– zdjęcie
– ocena
– liczba ocen i komentarzy
– przycisk „pokaż więcej”

Catering czy siłownia maja możliwość rejestracji i dodania swoich produktów (to praktycznie jak sklep internetowy)
-Rejestracja cateringu/ siłowni
-login (nazwa cateringu/ siłowni)
– adres email
– hasło
– zatwierdzenie regulaminu
– potwierdzenie rejestracji (link aktywacyjny na podany adres email)
– NIP
– dane kontaktowe (adres, adres www, telefon)
– pole wyboru : siłownia, restauracja
– Konto cateringu
– możliwość tworzenia menu
– dodanie dań oraz cen (rodzaj diety, kaloryczność, opis, zdjęcie)
– Konto siłowni
– tworzenie „produktów” czyli dodanie oferty np.
– Zawartość pakietu: Siłownia, fitness, cross fit czy inne
– Cena (z umowa czasową, bez umowy)
– Opis
Dodawanie produktów :
Praktycznie jak w sklepie internetowym:
– opis
– cena
– zdjęcie
– kategoria (miasto)
– siłownia ( siłownia, sauna itp.)
– catering (rodzaj diety, kalorycznosć)
Użytkownicy :
– Rejestracja użytkownika to :
– login
– adres email
– hasło
– zatwierdzenie regulaminu
– potwierdzenie rejestracji
No i jak na 21 wiek przystało musi być też logowanie przez FB, Fejsa, „Fejsbuka” – jak zwał tak zwał, wiadomo o co chodzi.

Wygląd :
– Nie ma być „napakowane” zdjęciami, prosta czytelna strona
– Logo już jest trzeba będzie je tylko przerobić

Prowadzisz sklep internetowy?
Pobierz darmową wtyczkę do śledzenia i wyświetlania historii ceny produktów.
Uzyskaj zgodność z dyrektywą Omnibus za zero złotych!
Kliknij by pobrać WC Price History

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!