Witam,
Jak w tytule. Funkcjonalności:
1. Klient miałby otrzymać mailem fakturę po zapłaceniu (PayPal)
2. Klient płaci w dolarach. Rozliczenie jest w złotówkach. Faktura musi zatem zawierać cenę podstawową USD (to co zapłacił klienta) i ceną po przeliczeniu na PLN (to ile w świetle NBP dostaliśmy). Przeliczenie z USD na PLN wygląda tak, że musi zasysać się kurs z NBP z dnia poprzedniego.
3. Faktura powinna być dwujęzyczna PL/EN
4. Jeśli klient posiada VAT EU (firma z Unii), wówczas będzie miał stawkę 0% VAT. Każdy kto kupuje jako osoba fizyczna, firma spoza Unii, dostaje normalną, 23% VAT fakturę. Innymi słowy, stawka 0% tyczy się tylko firm z Unii.
5. Możliwość zmiany manualnej stawki VAT.
6. Możliwość wygenerowania PDFów z fakturami. Każdej z osobna, oraz pod koniec miesiąca wszystkich jako jeden PDF.
7. Nazwa produktu powinna zasysać się ze sklepu. Szczytem marzeń byłoby dorobienie do każdego produktu wersji PL (dodatkowe pole w edycji produktu), ale nie jest to konieczne.
8. Data wystawienia faktury jest datą zakończenia.