Witam serdecznie,
Jesteśmy zespołem pasjonatów technologii i WordPressa, który zamierza stworzyć mocną markę na Themeforest. Poszukujemy osoby/osób do współpracy przy supporcie rozbudowanego motywu WP oraz narzędzia do tworzenia animowanych stron internetowych. Szacujemy, że motyw w ciągu 2-4tygodni wejdzie do sprzedaży.
Od razu zaznaczam, że nie jest to praca dla osób mających doświadczenie tylko w customizacji motywów – potrzebujemy osób kodujących w WP znających PHP/CSS/JS, gdyż stanowisko będzie wymagało debugowania, pisania fixów etc.
Informacje o pracy:
– Odpowiadanie na tickety skierowane do Ciebie za pomocą systemu ticketowego,
– Tworzenie kodu PHP/CSS/JS pod małe zmiany/bugi klientów,
– Komunikacja z developerami dotycząca zgłoszeń bugów w motywie,
– Praca zdalna z przyjaznym oprogramowaniem Ticksy docelowo Freshdesk,
– Budowanie bazy wiedzy – motywu i narzędzia do animacji,
– Pomoc w tworzeniu polityki supportu produktu.
Wymagania podstawowe:
– biegła znajomość języka angielskiego pisanego,
– biegła znajomość kod WordPress od strony kodu i panelu,
– umiejętność programowania w PHP, CSS, JS aby potrafić pisać kod pod małe zmiany/bugi klientów
– umiejętność debugowania błędów front-endowych za pomocą firebuga lub pochodnych
– cierpliwość i uprzejmość
Mile widziane:
– doświadczenie w programowaniu w WordPress
– możliwość pracy w godzinach wieczornych/nocnych
– doświadczenie pracy przy supporcie produktów/usług wirtualnych
Forma współpracy:
Początkowo chcielibyśmy rozliczać się godzinowo, następnie jeśli współpraca będzie przebiegać pomyślnie możliwość pracy w pełnym wymiarze godzinowym.
Forma rozliczenia – preferujemy umowy o dzieło bądź faktury.
Zgłoszenie:
Prosimy o zgłoszenie na email w którym napiszesz:
– kilka zdań o Tobie
– kilka zdań o Twoim doświadczeniu z WP i supportem
– oczekiwana stawka godzinowa
– dlaczego powinniśmy wybrać Ciebie?
– w jakich godzinach możesz pracować
– ile maksymalnie godzin tygodniowo jesteś w stanie poświęcić na współpracę z nami.
Rekrutacja:
Spośród przesłanych zgłoszeń wyselekcjonujemy najbardziej nas interesujące po czym będziemy chcieli sprawdzić Twoje umiejętności – w tym celu przygotowaliśmy 5bugów w naszym motywie, które przekażemy Ci do rozwiązania.
Poszukujemy partnerów, którzy pomogą zbudować nam wysokiej jakości dział supportu. Cenimy sobie przyjazną atmosferę w pracy, dlatego prócz Twojego doświadczenia i umiejętności ważny jesteś również Ty, jako człowiek.