Witam serdecznie, zlece wykonanie wtyczki (pluginu) do wordpressa, którego zadaniem będzie zarządzanie wynajmem szafek w szkole.
Zakres prac obejmować będzie:
1. Formularz na stronie
2. Panel zarządzania w panelu administracyjnym
3. Przekierowanie do płatności online
4. Pełna automatyzacja procesu, aby była jaknajmniejsza ingerencja czlowieka.
AD 1. Formularz który mógłbym umieścić na stronie, powinien zawierać takie informacje jak:
Dane personalne:
1. Imie
2. Nazwisko
3. Ulica, nr domu, nr
4. mieszkania
5. Kod pocztowy
6. Miasto
7. Email
Miejsce wynajęcia:
1. Województwo (pole wyboru)
2. Miasto (pole wyboru)
3. Szkoła (pole wyboru)
4. Klasa (do wyboru)
5. Typ szafki (2 lub więcej do wyboru)
6. Okres wynajęcia (semestr / rok)
7. Nr wolnej Szafki (pole do wyboru – uzależnione od typu szafki) – gdy nie ma wolnych komunikat, że w tej szkole nie ma już wolnych szafek
Regulaminy:
1. Akceptacja ogólnych warunków najmu (link do warunkow)
2. Akceptacja przetwarzania danych osobowych do celow marketingowych
3. Kod zabezpieczający spam
4. Wyslij
Po wysłaniu danego formularza ja dostaje komunikat ze czlowiek z takimi danymi zamowil szafkę, zaś on zostaje przekierowany do strony z płatnościami typu paypall lub platnosci24 lub zwykly przelew.
Po wykonaniu platnosci, ja dostaje komunikat, że dany człowiek ma opłaconą szafkę i wtenczas dostaje nr PIN do tej szafki, nr pin do szafki również dostaje z automatu jak będzie potwierdzona platnosc za szafke.
Oczywiscie platnosc (cena) uzalezniona od typu szafki
Jeżeli chodzi o panel administratora co bym tam widział:
1. Panel zarządzania klientami wynajmującymi
Chciałbym aby była to taka tabela w której:
2. Będą po kolei wyświetlani uczniowie którzy wynajmują daną szafkę, czyli dane osobowe (imię,nazwisko itp) oraz na jaki okres wynają, kiedy wynajął, kiedy się kończy okres wynajmu, w jakiej szkole, jaki typ szafki, jaki nr szafki oraz jaki pin do tej szafki posiada.
3. Fajnie by było, gdybym mogl sobie to posortować lub wybrać możliwość wyświetlenia uczniów tylko z danej szkoły
4. Opcja newslettera (niekonieczna, ale bardzo bym chciał), wysłania do wszystkich uczniow ktorzy wynajmuja, wyslanie do wszystkich uczniow z danej szkoly, wyslanie do jednego ucznia wiadomosc email.
5.Panel dodawania nowej szkoły
Tutaj chciałbym zarządzać szkołami:
Dodawanie / kasowanie szkoły
Czyli jej:
Nazwa
Adres
Wojewodztwo
Miasto
PS. Na podstawie tutaj zgromadzonych danych, z automatu powiększała by się mozliwość wyboru o dane województwa w formularzu zamówienia)
Panel zarządzania szafkami w danej szkole
1. Tutaj widziałbym możliwość dodania do konkretnej szkoły (zadeklarowanej wyżej) szafek i pinów do nich
2. Wybór szkoły poprzez województwo i miasto
3. Wybór typu szafki
4. Wpisanie nr szafki
5. Wpisanie pinu do tej szafki
6. Możliwość masowego dodania danego typu szafki ( by nie wprowadzac np 300x tego samego typu szafki ).
7. I znaczek czy zajęta czy wolna jeszcze
8. Typy szafki (to ewentualnie w późniejszym rozszerzeniu)
9. Dodanie typu szafki
10. Cena danego typu
Chciałbym aby cała idea opierała się o automatyke, bym nie musiał ingerować, automatyka na zasadzie
Uczen wypełnia formularz -> Wysyła -> Opłaca szafkę -> Gdy jest potwierdzenie platnosci -> Z automatu dostaje nr pin do szafki ktorą sobie wybrał
A ja dostaje tylko komunikasty, że taki ktoś wynajął sobie szafkę
Gdyby coś nie było jasno, pozostaje w kontakcie 🙂
Zdaje sobię sprawę, że trochę chaotycznie troche to napisałem, jednak mam nadzieje, że pan zrozumie idee mojego projektu :))
Troche ciężko mi określić ile mogłoby to kosztować, więc czekam na propozycje, załóżmy że oscyluje w kwocie w takich granicach 🙂