Stworzenie konta klienta na wordpress + dodawanie wpisów do ulubionych

Data dodania: 25 stycznia 2022

Witam,
posiadam czystego wordpressa postawionego na szablonie astra, bez żadnych wtyczek itp. Nie ma i nie będzie tutaj woocommerce. Potrzebuję zrobić panel klienta + dodawanie wpisów do ulubionych + powiadomienia email użytkownika dot. odpowiedzi na komentarz przez admina lub innego użytkownika.

Poniżej szczegóły:

Panel klienta:
1. Logowanie/rejestracja za pomocą maila oraz facebook i google + ochrona captcha.
2. W stronie profilu możliwość dodania zdjęcia, zmiany hasła, wylogowania oraz przeglądania ulubionych postów.
3. W przypadku logowania przez facebook i google zaciągnięcie imienia i nazwiska (lub nicku) oraz zdjęcia do panelu klienta.
4. Ważne aby nie wyglądało to tak jak zalogowanie się przez admina do wordpressa, tylko żeby była do tego osobna podstrona np. stronawww.pl/panel-klienta. Podobnie jak w woocommerce.

Ulubione posty:
1. Możliwość dodania postów do ulubionych za pomocą przycisku na stronie wpisu i z tego poziomu skatalogowania wpisów. Ma to działać trochę jak pinterest, ale nie do końca. Mianowicie klikam przycisk w artykule i wybieram tablicę, na której chce to zapisać. Domyślnie jest jedna, nazwijmy ją "Ulubione wpisy", ale już z poziomu tego wpisu jestem w stanie utworzyć kolejną tablicę (np. "Poradniki") i na niej to zapisać. Różnicą w porównaniu do pinterest jest to, że wszystkie tablice mają być widoczne tylko dla tego konkretnego użytkownika i nie ma możliwości udostępniania ich między użytkownikami lub coś w tym stylu. Po dodaniu powinien wyskoczyć komunikat, że dodałeś wpis do ulubionych i 2 przyciski – zobacz ulubione (wtedy przenosi na konkretną tablicę) oraz cofnij. Chciałbym, aby była możliwość dodania do więcej niż jednej tablicy jednego wpisu). Ilość tablic ograniczona do 10 z możliwością zmiany w przyszłości.
2. Z poziomu panelu klienta można przenosić ulubione wpisy między katalogami oraz je usuwać.
3. Administrator musiałby widzieć statystykę jak często dane wpisy są dodawane do ulubionych i to w taki sposób aby dodanie jednego wpisu przez jednego użytkownika do 1 tablicy było liczone jako 1, ale również jak jeden użytkownik doda do 10 swoich tablic ten sam wpis, to również liczone jest jako 1.

Komentowanie wpisów:
1. Możliwość komentowania osób zarejestrowanych oraz niezarejestrowanych.
2. W przypadku osób niezarejestrowanych, wymagane podanie imienia i nazwisko (jako 1 pole) oraz adresu e-mail i captcha.
3. Pola dodatkowe to dodanie zdjęcia do komentarza oraz zaznaczenie checkboxa czy ktoś chce otrzymać maila w przypadku odpowiedzi na komentarz. Osoby zarejestrowane z automatu niech otrzymują maila jeżeli ktoś odpowie na ich komentarz.
4. Komentarze gości muszą zostać potwierdzone przez administratora, ale komentarze osób zarejestrowanych nie.
5. Wiadomości e-mail najlepiej jakby wychodziły z AWS Amazona – SES.

To co ma dla mnie najważniejszą rolę to to, aby powyższe funkcjonalności nie obciążały znacząco strony. Zależy mi też na współpracy długofalowej (oczywiście odpłatnej), a nie osób które chcą zrobić byle jak, byle tylko zakończyć projekt.

W razie dodatkowych pytań, chętnie odpowiem.
Pozdrawiam,
Robert

Prowadzisz sklep internetowy?
Pobierz darmową wtyczkę do śledzenia i wyświetlania historii ceny produktów.
Uzyskaj zgodność z dyrektywą Omnibus za zero złotych!
Kliknij by pobrać WC Price History

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!