Poszukujemy osoby, która zasili anglojęzyczny zespół produktowy, odpowiedzialny za rozwój wtyczek WooCommerce zagranicą.
Całość komunikacji z klientem, jak również udzielane przez nas wsparcie techniczne odbywa się drogą mailową – nie musisz więc obawiać się, że to kolejna oferta pracy “na słuchawce” 😉
Jesteś dokładnie osobą, której szukamy jeżeli:
– znasz dobrze WordPressa i WooCommerce,
– jesteś komunikatywny/-a, potrafisz w jasny i precyzyjny sposób formułować wypowiedzi i przekazywać instrukcje,
– jesteś samodzielny/-a, zaangażowany/-a i dobrze zorganizowany/-a,
– masz w sobie nutkę detektywa, myślisz analitycznie, łączysz fakty i składasz elementy układanki w całość – wszystko po to, by znaleźć źródło i rozwiązanie problemu, z którym zgłosi się Klient.
Polubimy Cię jeszcze bardziej jeżeli:
– masz doświadczenie w pracy z Klientem,
– masz lekkie pióro i miałeś/-aś styczność z tworzeniem kontentu, pisaniem artykułów i/lub dokumentacji.
Co możemy Ci zaoferować?
– elastyczny czas pracy – jesteś rannym ptaszkiem i wolisz zaczynać o świcie, czy może wolisz rano chwilę dłużej pospać? Wszystko zależy od Ciebie!
– pracę z dowolnego miejsca na świecie – nie trać niepotrzebnie czasu na dojazdy do biura – pracujemy w 100% zdalnie,
– wynagrodzenie zależne od umiejętności. Na start na tym stanowisku przewidujemy kwoty 4.000 – 5.000 zł netto. Wraz z rozwojem i stażem pracy przewidujemy regularny wzrost wynagrodzenia.
– prywatną opiekę medyczną w pakiecie Medicover
– płatny urlop (20/26 dni) i dni wolne jak na umowie o pracę,
– pracę w zespole pasjonatów, którzy kochają to co robią,
– realny wpływ na powstawanie i wygląd oferowanych przez nas produktów – przekonasz się sam/-a, że w naszym przypadku to nie tylko oklepane hasło rekrutacyjne 😉
– różne ścieżki dalszego rozwoju, możliwość zdobycia doświadczenia, a także awans w ramach spółki,
– możliwość uczestnictwa w polskich WordCampach z pełnym pokryciem kosztów,
– coroczny budżet edukacyjny do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, warsztaty, materiały, konferencje, itp.,
Jeśli jesteś zainteresowana/y, przejdź na tę stronę i wypełnij formularz:
https://www.wpdesk.pl/pracuj-z-nami/happiness-engineer-czyli-wooradca-klienta/