KOGO SZUKAMY
Szukamy osoby, która lubi pracę z klientami i zespołem na stanowisko: Koordynator opieki nad stronami WWW na WordPress w WEBEST, który/która wesprze nas w:
– obsłudze stałych klientów
– organizacji współpracy zespołu nad opieką abonamentową
– sprzedaży i obsłudze prac zleconych dla klientów w abonamencie
– zadaniach administracyjnych.
Przykładowe zadania:
– obsługa poczty
– planowanie, zlecanie, koordynowanie terminowego wykonywania usług stałych i prac zleconych
– reagowanie na awarie i zgłoszenia z monitoringu stron
– uzgodnienia z klientem, badanie potrzeb, edukowanie, przygotowanie ofert, raportowanie o przebiegu prac
– weryfikowanie serwisów
– umawianie spotkań
– porządkowanie dokumentów, koordynowanie zawierania umów.
WYNAGRODZENIE I WARUNKI PRACY
Proponujemy stałą współpracę w formie pracy zdalnej na własnym sprzęcie i oprogramowaniu.
Rozpoczniemy od 3-miesięcznego okresu, podczas którego będziemy Cię wprowadzać w zadania po 3h dziennie.
W tym czasie będziemy rozliczać się wg stawki godzinowej 30 PLN/h netto.
W zależności od zakresu obowiązków oraz ilości klientów/serwisów, nad którymi będziesz sprawować opiekę szacujemy, że docelowo na tym stanowisku zarobisz od 3500 do 6000 zł na rękę.
Kontaktujemy się online lub przez telefon w dni robocze między godz.: 9 a 17. Będziesz współpracować z klientami, opiekunami (webdeveloperami) i innymi osobami zaangażowanymi w opiekę nad stronami np.: z osobą odpowiedzialną za finanse i sprzedaż.
Wykorzystujemy oprogramowania online do zarządzania projektami i mierzenia czasu.
WYMAGANIA
Koniecznym będzie:
– min 2-letnie doświadczenie na stanowiskach związanych z obsługą klienta w dziedzinie marketingu internetowego
– min 5-letnie doświadczenie w dowolnej pracy w dziedzinie marketingu internetowego
– bardzo dobra umiejętność efektywnego zarządzania czasem i organizacji pracy zdalnej, minimum roczne – doświadczenie w pracy zdalnej
– podstawowa obsługa systemu WordPress
– wykształcenie powyżej średniego
– znajomość angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w czytaniu i w piśmie
– komunikatywność, zwłaszcza prowadzenie zrozumiałej komunikacji do klienta, poprawność językowa w mowie i piśmie w języku polskim
– umiejętność zadawania pytań, badania potrzeb, konsultowanie rozwiązań
– skuteczne dążenie do współpracy i realizacji zadań własnych oraz egzekwowanie ich wykonania przez klientów i zespół
– umiejętność skoordynowania wielu działań dla wielu klientów jednocześnie
– otwartość na szukanie rozwiązań, umiejętność rozwiązywania problemów i negocjowania
– obsługa poczty, dokumentów i arkuszy Google
– wyczucie graficzne.
W tej pracy bardzo przydadzą się:
– wytrwałość, systematyczność, zdyscyplinowanie
– empatia, otwartość, refleksyjność, szczerość, szacunek
– analityczność: słuchanie, spisywanie ustnych ustaleń, planowanie pracy na podstawie ustnych ustaleń
– indywidualne podejście do klientów i współpracowników
– stałe rozwijanie kompetencji.
KIM JESTEŚMY?
Zapewniamy stałą opiekę i projektujemy firmowe strony WWW tak, aby wspierały naszych klientów w rozwoju i sprzedaży. To nasza misja.
Chcemy, aby współpracujący z nami przedsiębiorcy odczuli wsparcie rzetelnego partnera, który doradza tylko przemyślane rozwiązania i rozwiązuje problemy.
Nasze wartości to: rzetelność, indywidualne podejście i partnerstwo na lata. Na stanowisku, o jakie się ubiegasz niezbędna będzie też empatia w stosunku do klienta.
Aplikuj, jeżeli też masz takie podejście do pracy.
Więcej o WEBEST Agencja Marketingu Internetowego na: https://webest.pl/praca/
JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA z WEBEST?
Przekazujemy swoją wiedzę i umiejętności, a wraz z nimi coraz szerszy zakres podejmowania decyzji. Mamy wypracowane procedury, chcemy wspólnie je usprawniać. Pomagamy w rozwiązywaniu bieżących problemów i uczymy samodzielności. Interesuje nas partnerstwo na zasadzie samoorganizacji.
Wykorzystujemy mocne strony tak, żeby każdy był zadowolony z pracy, czuł, że wnosi wartość i wszyscy chcieli ze sobą współpracować.
SPOSÓB ZGŁOSZENIA
Po pierwsze aplikuj poprzez ten formularz: (usunięte po zamknięciu zlecenia)
W ramach tego formularza załącz CV.
Po drugie wyślij na (usunięte po zamknięciu zlecenia) odpowiedź na pytania:
– Dlaczego chcesz tę pracę?
– Jakie masz zawodowe plany na przyszłość?
Na zgłoszenia z formularza (usunięte po zamknięciu zlecenia) z odpowiedziami czekamy do 7 marca 2022.
Wybrane osoby zaprosimy do rozmów online oraz do wykonania zadań domowych.
Finalnie 1-3 najlepszych kandydatów/kandydatek zaprosimy do udziału w badaniu metodą Harrison Assessment.
Współpracę z nową osobą planujemy rozpocząć od maja 2022.
KONTAKT
Jeżeli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt z: (usunięte po zamknięciu zlecenia)