Cześć,
poszukujemy osoby, która będzie pomagać w rozwiązywaniu codziennych problemów użytkowników wtyczki FiboSearch. Jeżeli znasz się na WordPressie, kochasz pomagać ludziom i lubisz dostawać zastrzyk endorfin, czytając w odpowiedziach "YES! It works! You saved my life, thanks ;)", to ta praca jest dla Ciebie.
Oferujemy 5000 – 6000 zł netto przy B2B. Przewidujemy pełny wymiar godzin pracy 8h, lub niepełny np 4h, 6h. Praca pon. – pt. Dni wolne i płatne urlopy tak jak na UoP.
Więcej informacji o nas i o wtyczce, którą rozwijamy:
Strona FiboSearch – https://fibosearch.com
Strony FiboSearch na wp.org – https://wordpress.org/plugins/ajax-search-for-woocommerce
Nasz team – https://fibosearch.com/about-us
Co będziesz robić?
1. Odpowiadać na pytania przedsprzedażowe klientów.
2. Rozwiązywać problemy klientów związane z użytkowaniem wtyczki i jej implementacją na stronie.
3. Rozwiązywać problemy techniczne. Czasami trzeba napisać CSSa lub prosty snippet JavaScript. Czasami trzeba zalogować się na wersję deweloperską strony klienta i zainstalować nową wersję wtyczki. Trudniejsze problemy techniczne przypisuje się do deweloperów.
4. Rozwijać naszą dokumentację.
5. Notować powtarzalne problemy.
Im więcej doświadczenia z HTML, JS, CSS i PHP tym lepiej.
Do wewnętrznej komunikacji używamy Slacka, a do ticketów ZenDeska.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a, to wejdź na poniższy link, przeczytaj wymagania i aplikuj!