Szukam specjalisty od systemu WordPress, który zmodyfikuje stronę z ogłoszeniami. Strona spełnia funkcję portalu ogłoszeniowego, gdzie aktualnie ogłoszenia są umieszczane przez administratora. Potencjalni użytkownicy (nie trzeba się logować) wysyłają formularz z wypełnionymi polami na maila (Contact Form 7).
Jednak celem jest aby to użytkownicy dodawali ogłoszenia, które najpierw są zatwierdzane przez administratora.
1. rejestracja użytkowników poprzez podstronę (odpada strona wp-login.php)
2. użytkownik zarejestrowany może przejść na podstronę swojego profilu gdzie ma widoczne następujące dane: nazwa użytkownika (nie można zmienić), adres email, pole do zmiany hasła. Oddzielnie poniżej musi znaleźć się lista dodanych przez użytkownika artykułów opisanych w pkt. 3.
3. użytkownik zarejestrowany może dodać artykuł, kóry musi zostać najpierw zatwierdzony przez administratora. Spis dodanych przez użytkownika artykułów (w jego profilu) ma być następujący: "Nazwa ogłoszenia" | liczba odsłon artykułu | termin ważności | Opcje (aktywuj, wstrzymaj, skasuj, edytuj). Szczegółowy opis jak ma wyglądać formularz dodawania artykułu w dalszej części.
4. Artykuł po zatwierdzeniu jest widoczny we Wpisach (na stronie głównej będzie spis artykułów dodanych (jedna kolumna ostatnio dodane, druga kolumna losowe wpisy) przez 2 miesiące , w ostatnim tygodniu system ma wysłać maila o przedłużeniu ogłoszenia (7 dni). W swoim profilu przy spisie dodanych artykułów użytkownik klika na przedłuż i artykuł jest dalej dostępny. Każda edycja artykułu wymusza jego ponowną weryfikację przez administratora. W przypadku braku reakcji użytkownika artykuł zmienia status z "dodany" na "szkic" (nie usuwa go z listy ogłoszeń, a po prostu wyłącza jego widoczność tam).
5. Dodawanie artykułu:
Tę kwestię będzie trzeba rozwiązać na zasadzie taksonomii (tak mi się wydaje, ale jeśli są inne propozycje jestem otwarty na nie). Musi być podział na miasta oraz podział na kategorie ogłoszenia. W przypadku podziału na kategorie ogłoszenia np: Panowie, Panie – muszą znaleźć się inne pola do dodania artykułu. W każdym formularzu dodania artykułu będzie około 5-20 pól, głównie dotyczące lokalizacji, cennika, opisu poszczególnych elementów czy też telefon kontaktowy i adres mailowy. Jest 6 różnych formularzy, w których część pól jest inna.
Po dodatniu artykułu, administrator może wpis zatwierdzić aby ukazał się na stronie głównej.
Wpisy mają mieć 2 miesięczną ważność i na 7 dni przed końcem wysłane powiadomienie o przedłużeniu na maila rejestracyjnego użytkownika. Użytkownik następnie sam loguje się na konto i przy spisie dodanych artykułów klika na aktywuj by przedłużyć ważność ogłoszenia.
Na stronie głównej portalu mają wyświetlać się artykuły dodane i zatwierdzone przez administratora.
Drugim modułem jest zaawansowana wyszukiwarka (podstrona), na której wybieramy najpierw kategorię główną czyli określone miasto, a z niej jedną z 6 kategorii (np Panowie, Panie, Pary itp.). W zależności od wyboru jednej z 6 kategorii pojawią się inne pola w formularzu do wyszukania na podstawie dodawanych przez użytkownika do artykułu.
Adres strony i w razie pytań dodatkowe informację podaję mailowo – maryjansc@gmail.com