Nowa strona firmowa + customizowana Internetowa platforma sprzedaży

Data dodania: 30 maja 2019

Nowa strona firmowa + customizowana Internetowa platforma sprzedaży.
Podstawowe elementy platformy internetowej:
1. Moduł Sprzedaż
2. Blog Firmowy
3. Moduł Panel Klienta
4. Moduł Testy
5. Moduł Rankingi
6. Aplikacja mobilna
Do zrobienia jest cześć webowa (aplikację mobilną robi już inny zespół).
Ad. 1. Moduł Sprzedaż – operaty o WordPress – sklep zintegrowany z CRM (np. WooCommerce + Zero BS CRM)
Ad. 2. Blog Firmowy – klasyczny WordPressowy blog prowadzony przez firmę i inne osoby
Ad. 3. Moduł Panel Klienta – panel zarządzania – możliwość samodzielnego zarządzania przez szkoły (instytucje) dostępem do zakupionych pakietów testów dla swoich uczniów.
Ad. 4. Moduł Testy – tylko dla klientów indywidualnych, którzy mają tu dostęp do zakupionych testów (możliwość ich wykonania – 6 Testów Kariery). Klient indywidualny kupuje dany test – dostaje do niego indywidualny kod (lub link dostępu)..
Ad. 5. Moduł Rankingi (generowane listy rankingowe szkół i uczniów tworzone na bazie punktów zbieranych i zapisywanych w bazie przez aplikację mobilną)
Skrócony opis:
Jak widać pierwsze dwa moduły to skonfigurowany „klasyczny” WordpPress.
Moduły 3 – 5 to swego rodzaju dedykowana „nakładka” do napisania.
Platforma internetowa robiona jest dla firmy, która tworzy różne metody i narzędzia (dla doradców, nauczycieli i uczniów) do planowania kariery. Między innymi są to testy psychologiczne do samobadania. Aktualnie firma sprzedaje te testy na CD-ROM. Celem tego zadania jest stworzenie systemu sprzedaży i wykonywania testów w Necie ( a także na appce mobilnej).
Utworzenie konta klienta następuje klasycznie, albo w trakcie zakupu produktów (tworzy je sam klient), albo tworzy je firma „ręcznie”, gdy zamówienia przyjdą inną drogą (np. telefonicznie).
Mamy w sklepie osobne testy dla odbiorców indywidualnych – pojedyncze testy – oraz pakiety testów dla instytucji (szkół), które kupują dostęp dla większej ilości swoich uczniów uczniów.
Indywidualny zakup testu daje klientowi dostęp do Modułu Testy i tam możliwość jego wykonania (a także w aplikacji).
Po zakupie produktu pakietowego – pakietu licencji danego testu (dla ustalonej liczby uczniów) – klient (Administrator Klienta) dostaje indywidualny dostęp do Panelu Klienta, w którym widzi listę zakupionych testów – ile licencji zakupił oraz unikalny kod dostępu generowany dla szkoły. Kod dostępu jest w szkole przez nauczycieli dystrybuowany do uczniów, którzy tym kodem odblokowują w swojej aplikacji dostęp do dodanego testu.
Dalej w Panelu Klienta – po kliknięciu na dowolną pozycję na liście zakupionych testów – system pobiera z bazy informacje – listę uczniów, którzy odblokowali u siebie dany test oraz informację czy dany test wykonali. Na liście jest również możliwość (check-box) – zablokowania/odblokowania dostępu do testu w aplikacji mobilnej dla danej osoby (gdyby na przykład okazała się nie być uczniem danej szkoły).
Zatem, de facto, w takim wariancie rozwiązania budujemy dwa podsystemy www:
• nową stronę www firmy zintegrowaną ze sklepem i z CRM stawiamy na WordPressie
(ew. WooCommerce + Zero BS CRM + blogiem firmowym)
• oraz samemu tworzymy niezależny podsystem – „nakładkę” – moduły: Klienta, Testy i Rankingi

Czas do wykonania 2-3 miesiące.
Szczegóły do ustalenia.

WPzlecenia funkcjonują zupełnie za darmo już od 12 lat. Dołącz do społeczności i wspieraj WPzlecenia, by działały w tym modelu przez kolejne lata!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!