Aplikacja do śledzenia czasu pracy – projekt do stworzenia od zera

Data dodania: 3 grudnia 2018

Szukam osoby, która podjęłaby się wykonania strony w wordpress z funkcjonalnościami jaki poniżej:
1. Kontekst
Firma zajmuje się doradztwem inżynieryjnym dla przedsiębiorstw. Firma chce być w stanie mierzyć, ile czasu zajmuje realizacja poszczególnych projektów.

Pracownicy spędzają dużo czas w podróży lub pracując u Klienta. Strona musi być możliwa do obsługi na komputerze oraz telefonie. Obostrzenia korporacyjne nie pozwalają na instalację żadnego software na firmowym sprzęcie, więc niezbędny jest dostęp online.
2. Problem
Zarząd firmy chce być w stanie mierzyć i analizować, ile czasu zajmuje realizacja poszczególnych projektów, z uwzględnieniem:
• nazwy Klienta
• zleceniodawcy projektu
• nazwy projektu
• # pracowników zaangażowanych w realizację
• Czasu poszczególnych pracowników poświęconego na realizację projektu
Obecnie takie pomiary nie są prowadzone.
3. Przykład pracy z systemem
a. Role użytkowników Systemu:
i. Inżynier / użytkownik
– Tworzenie konta osobistego
– Logowanie się na konto
– Minimum raz w tygodniu po zakończeniu tygodnia uzupełnia raport tygodniowy
– Ma możliwość uzupełnienia raportu z dowolną częstotliwością, najrzadziej co tydzień
b. Dane do uzupełnienia dla każdego dnia:
– Nazwa projektu (wybrana z predefiniowanej listy)
– Liczba godzin pracy na projekcie z przypisaniem dni
– Obowiązkowe uzupełnienie godzin w dniach pn-pt, możliwość rejestrowania czasu pracy w sb-ndz
c. System umożliwia wysłanie maila z przypomnieniami:
– Co tydzień, o stałej porze otrzymuje e-mail z przypomnieniem o uzupełnieniu raportu
– W przypadku braku uzupełnienia raportu, otrzymuje przypomnienia aż do momentu uzupełnienia (np. raz dziennie)
ii. Administrator / Zarząd
– Tworzenie konta osobistego
– Logowanie się do konta osobistego
– Podgląd pełnej listy pracowników i kalendarza raportu
– Tworzenie analiz:Całkowity czas poświęcony na projekt, Czas poświęcony na projekt w rozbiciu na pracowników, Podział czasu pracowników na poszczególne projekty, Możliwość wyboru okresu za jaki ma być tworzony raport
– Dodawanie nowych projektów (idealnie, jeśli system generuje nazwę / kod dla każdego projektu, ułatwiający posługiwanie się)
– Edytowanie wpisów stworzonych przez użytkowników (poprawianie błędów)

4. Skala systemu
a. # użytkowników: ~15
b. # lokalizacji: dostęp z przeglądarki (komputer z Windows, telefon Android)

5. Historyjki użytkownika (jakie ma możliwości w systemie, poza opisanymi powyżej)
a. Użytkownik
i. Może z listy rozwijalnej wybrać projekt
b. Administrator
i. Może wysłać spontaniczne przypomnienie do użytkowników o uzupełnieniu raportu
ii. Może zmienić daty / godziny wysyłania przypomnień oraz treść maila przypominającego
iii. Może wprowadzać nowe projekty do raportowania
iv. Może wprowadzać oraz edytować wpisy innych użytkowników aby raportować za nich w awaryjnych sytuacjach lub poprawiać błędne wpisy
vi. Ma dostęp do zakładki „raportowanie” w której może generować raporty z możliwością filtrowania

Prośba o kontakt na email z informacją o wstępnej wycenie oraz potencjalnym czasie realizacji

WPzlecenia funkcjonują zupełnie za darmo już od 12 lat. Dołącz do społeczności i wspieraj WPzlecenia, by działały w tym modelu przez kolejne lata!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!