Indywidualna wtyczka do rabatów WooCommerce

Data dodania: 28 listopada 2016

Potrzebuję indywidualną wtyczkę do rabatów woocommerce i WordPress.
Każdą funkcję podzielę na 2 mniejsze – front-end i back-end.

1. Rabaty w produkcie na role w WP.
Rodzaje rabatów: Procentowy LUB kwotowy LUB stała cena sprzedaży (Tak jak cena promocyjna).

BACK-END:
Widoczność w każdym produkcie przy ustawianiu ceny lub w menu produktu po lewej strony (tam gdzie magazyn, atrybuty).
Proponuję: Guzik/lub sekcję menu (Ustaw indywidualne ceny). Uprawniena / role dodam sobie sam inną wtyczką.

A) Wybieramy z listy uprawnienie/role > Wybieramy rodzaj rabatu > Wpisujemy wartość ,np
Uprawnienie: Klient hurtowy > Procentowy > 20 (to da rabat 20% od ceny podstawowej)
Uprawnienie: Klient > Stała kwota > 24 (To da cenę sprzedaży 24 zł)

FRONT-END:
Widoczność w każdym produkcie. Gdy użytkownik jest zalogowany i jest w grupie, która ma rabat (np klient hurtowy) zobaczy swoją cenę zamiast ceny podstawowej. Dalej system dodaje do koszyka produkt po cenie, którą widzi użytkownik.

2. Rabaty od przedziałów cenowych na role w WP.
Rodzaje rabatów: Procentowy LUB Kwotowy

BACK-END:
Widoczność: Proponuję tutaj osobą sekcję w MENU głownym WordPressa do ustawiania takich rabatów. System musi widzieć historię zakupów z poprzednich dni/miesięcy.
A) Wybieramy z listy uprawnienie/rolę > Wybieramy sposób liczenia > Wartość sposobu > Rodzaj rabatu > Wartość rabatu
np: Klient hurtowy > Ilość zamówień z ostatnich 30 dni > 20 > Procentowy > 5
tj. Jeśli klient dokonał w ciągu ostatnich 30 dni 5 zamówień to ma 5% rabatu na kolejne zamówienia.
Rabat obowiązuje dopóki liczba 5 obowiązuje w ciągu 30 dni. To jest rabat ruchomy. Jeśli będzie to jakoś mocno skomplikowane to możemy zrobić np (ubiegły miesiąc) i wtedy rabat będzie się sprawdzał każdego 1 dnia m-ca.
RODZAJE SPOSOBU LICZENIA:
– Ostatnie 30 dni (lub ubiegły miesiąc)
– Ostatnie 3 miesiące
– Ostatnie pół roku (lub stałe 6 miesięcy)
– Ostatni rok (lub stałe 12 miesięcy)

FORNT-END:
Widoczność w koszyku. Po stronie produktów będzie to działało zbyt ciężko, więc w koszyku (tak mi się wydaje) będzie lepiej. Fajnie jeśli byłaby informacja coś a’a „Zamawiasz regularnie i posiadasz X rabatu”. i tutaj X byłby wyciągany z ustawień. Tylko musiałby być warunek przy procentowym, żeby znak % lub ZŁ dopisywał. Ewentualnie możemy wpisywać wartość np 5%. Nie wiem jak będzie lepiej i jak to Pan napisze 🙂

3. DODATKOWE Rabaty procentowe lub kwotowe za wartość zamówienia:

BACK-END:
Tak samo jak w punkcie 2.
A) Wybieramy z listy uprawnienie/rolę > Wybieramy sposób liczenia > Wartość sposobu > Rodzaj rabatu > Wartość rabatu
Klient hurtowy > Wartość koszyka w zł > 500 > Procentowy > 10
Klient hurtowy > Wartość koszyka w zł > 2500 > Kwotowy > 300
Jeśli klient hurtowy (rola) doda do koszyka produktów za 500 zł to ma 10% rabatu.
Jeśli klient hurtowy doda do koszyka produktów za 500 zł to ma 300 zł rabatu.

FRONT-END
Widoczność w koszyku. Fajnie jeśli byłaby informacja coś a’a „Właśnie otrzymałeś X rabatu”. i tutaj X byłby wyciągany z ustawień. Znak % czy ZŁ podobnie jak w punkcie 2.

4. DODATKOWE Rabaty procentowe lub kwotowe lub stała cena zakupu od określonej ilości sztuk.
BACK-END:
Tak samo jak w punkcie 2 i 3.
A) Wybieramy z listy uprawnienie/rolę > Ilość produktów w koszyku > Rodzaj rabatu > Wartość rabatu
Klient hurtowy > 20 > Procentowy > 5
Klient hurtowy dodaje do koszyka 20 produktów i otrzymuje 5% rabatu.

FRONT-END:
Widoczność w koszyku. Fajnie jeśli byłaby informacja coś a’a „Dodałeś do koszyka Y produktów. Otrzymujesz X rabatu.”
I tutaj X i Y byłby wyciągany z ustawień. Znak % czy ZŁ podobnie jak w punkcie 2 i 3.

Prościej – oprócz dziwnych rabatów dodatkowych (punkty 3 i 4) ma to działać na zasadzie grup. Każda grupa ma mieć inny rabat (coś ala grupa brązowa, srebrna, złota) z tą różnicą, że na konkretny produkt, a nie ogólnie. Jest taka wtyczka do WP – nazywa się wholesale i działa w taki właśnie sposób – czyli określa ceny dla klientów hurtowych 🙂
Klient wspominał także o automatycznym przeskakiwaniu z grupy do grupy po przeskoczeniu jakiegoś progu. Ale w tym przypadku narazie to zostawiamy. Taką funckonalność dorobimy jak już będę wiedział co i jak i sklep ruszy.

Ważna informacja na koniec: Widoczny jest zawsze największy rabat ustawiony na grupę oprócz rabatów dodatkowych. Te powinny być DODAWANE w koszyku.

Jeśli chodzi o wyświetlanie czegoś na front-endzie to potrzebuję same stringi/skrypty z systemu. Sam sobie to ostyluję i wstawie gdzie trzeba. Jeśli coś będzie w pętlach to proszę o przesłanie całej pętli 🙂
Jeśli ta wtyczka nam wyjdzie to będzie jeszcze kilka do zrobienia 🙂

WPzlecenia funkcjonują zupełnie za darmo już od 12 lat. Dołącz do społeczności i wspieraj WPzlecenia, by działały w tym modelu przez kolejne lata!
Postaw mi kawę na buycoffee.to

Kontakt ze zleceniodawcą

Ogłoszenie zostało zamknięte i z tego powodu dane kontaktowe zostały ukryte. Ogłoszenia zostają oznaczone jako zamnięte automatycznie po 14 dniach lub wcześniej na wniosek zleceniodawcy.

Czy chcesz następnym razem dostać informację o nowym zleceniu jako pierwszy? Kliknij tutaj i dowiedz się jak!